AFGELAST! Bedrijven voetbalevent Nederhorst den Berg

juni 26 @ 18:00 - 21:30 Circa 200 deelnemers en 100 toeschouwers worden verwacht bij dit sportieve evenement bij de voetbalvereniging Nederhorst den Berg. Je kunt je voor dit evenement aanmelden bij de evenementencommissie!

AFGELAST! Beach footvolley Kortenhoef

Op het parkeerterrein naast sporthal de Fuik vindt het beach footvolley evenement van 2020 plaats! Er worden zo'n 100 deelnemers en 50 toeschouwers verwacht. Je kunt je aanmelden voor dit evenement bij de evenementencommissie!

Algemene Leden Vergadering

Deze ALV zou plaatsvinden in mei 2020, maar is vanwege COVID-19 verplaatst naar september 2020. Aanvang 20:00 uur, koffie vooraf. Locatie: De Drie Dorpen, Ankeveen.

Reanimatie/AED herhaling

Leden zijn hiervoor per mail uitgenodigd. Kijk goed op welke tijd je ingedeeld bent!

Reanimatie/AED herhaling

Groep B herhalingsles

EHBO tijdens pandemie; stoornissen van de ademhaling; onderkoeling/koude letsels; reanimatie + AED

AFGELAST! Spiegelplasloop