AFGELAST! Koningsdag Ankeveen

Aanvang bij het voetbalveld in Ankeveen: 10:00 uur. Einde: 13:00 uur.Aanvang bij de ijsclub in Ankeveen: 14:00 uur. Einde: 18:00 uur. Je kunt je voor dit evenement aanmelden bij de evenementencommissie!

AFGELAST! Autocross Nederhorst den Berg

Net als twee jaar geleden zijn we als EHBO'ers weer aanwezig bij de autocross op de Middenweg in Nederhorst den Berg. Samen met de ambulance die de hele dag aanwezig is, gaan we weer voor een veilige dag met elkaar!

AFGELAST! Drie-dorpenloop

De ons allen bekende drie-dorpenloop start dit jaar wederom vanaf sporthal de Fuik in Kortenhoef. 500 sportieve deelnemers worden verwacht bij dit leuke evenement! Zes teams zijn nodig om dit in goede en veilige banen te leiden. Opgeven voor dit evenement kun je doen via de evenementencommissie!

AFGELAST! Avondvierdaagse Kortenhoef

De avondvierdaagse Kortenhoef trapt af op 9 juni 2020 om 18:00 uur. Vertrekpunt is sporthal de Fuik. Vier avonden gaan de kids weer aan de wandel in onze mooie omgeving en hopen om 21:00 uur weer binnen te zijn. 800 kids worden verwacht! Voor alle vier avonden hebben we drie teams nodig. We kunnen je […]

AFGELAST! Beach tennis Kortenhoef

Op het parkeerterrein naast sporthal de Fuik vindt het beach tennis evenement van 2020 plaats! Er worden zo'n 50 deelnemers en 50 toeschouwers verwacht. Je kunt je aanmelden voor dit evenement bij de evenementencommissie!

AFGELAST! Bedrijvenvoetbalevent Nederhorst den Berg

Circa 200 deelnemers en 100 toeschouwers worden verwacht bij dit sportieve evenement bij de voetbalvereniging Nederhorst den Berg. Je kunt je voor dit evenement aanmelden bij de evenementencommissie!

AFGELAST! Beach volley Kortenhoef

Op het parkeerterrein naast sporthal de Fuik vindt het beach volley evenement van 2020 plaats! Er worden zo'n 200 deelnemers en 50 toeschouwers verwacht. Je kunt je aanmelden voor dit evenement bij de evenementencommissie!