Portofoon les

Speciaal voor de leden die zich hiervoor opgegeven hebben.

Herhaalles groep C

Shock, uitwendige bloedingenBrandwonden, elektriciteit- en warmte letsels

AFGELAST! GAC CK-cross

Aanmelden voor dit evenement via de evenementencommissie. De cross is nabij Anna's Hoeve (rondje om de vijver), Hilversum.

AFGELAST! Spiegelplas-loop Nederhorst den Berg

Een leuk evenement waarbij zo'n 400 hardlopers en 200 bezoekers verwacht worden. Voor de volwassenen zijn er twee parcours, een 5 km en een 10 km parcour. Voor de kids is er een loop van 1,5 km. Er zijn drie teams nodig voor dit evenement!

AFGELAST! Herhaalles groep C

Koude letsels, steken, beten, kneuzingen, verstuikingen, botbreuken, rugletsels, vergiftiging, neus-, oor en tandletsels

AFGELAST! GAC CD-competitie

Aanmelden voor dit evenement via de evenementencommissie. De wedstrijd is op de baan bij GAC, Hilversum.

AFGELAST! Ronde van Ankeveen

Ronde van Ankeveen, bij de ijsclub op Stichtsend 23.Je kunt je aanmelden voor dit evenement bij de evenementencommissie!