AFGELAST! Herhaalles groep C

Koude letsels, steken, beten, kneuzingen, verstuikingen, botbreuken, rugletsels, vergiftiging, neus-, oor en tandletsels

AFGELAST! GAC CD-competitie

Aanmelden voor dit evenement via de evenementencommissie. De wedstrijd is op de baan bij GAC, Hilversum.

AFGELAST! Ronde van Ankeveen

Ronde van Ankeveen, bij de ijsclub op Stichtsend 23.Je kunt je aanmelden voor dit evenement bij de evenementencommissie!

AFGELAST! Koningsdag Ankeveen

Aanvang bij het voetbalveld in Ankeveen: 10:00 uur. Einde: 13:00 uur.Aanvang bij de ijsclub in Ankeveen: 14:00 uur. Einde: 18:00 uur. Je kunt je voor dit evenement aanmelden bij de evenementencommissie!

AFGELAST! Autocross Nederhorst den Berg

Net als twee jaar geleden zijn we als EHBO'ers weer aanwezig bij de autocross op de Middenweg in Nederhorst den Berg. Samen met de ambulance die de hele dag aanwezig is, gaan we weer voor een veilige dag met elkaar!

AFGELAST! Drie-dorpenloop

De ons allen bekende drie-dorpenloop start dit jaar wederom vanaf sporthal de Fuik in Kortenhoef. 500 sportieve deelnemers worden verwacht bij dit leuke evenement! Zes teams zijn nodig om dit in goede en veilige banen te leiden. Opgeven voor dit evenement kun je doen via de evenementencommissie!